Wat vinden jullie nou?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Wat vinden jullie nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 21:50

Is het nou wel of niet erg om alleen een buitenrit te gaan maken?

Met de manege gaan we altijd in een groep en met begeleiding. Maar met mijn verzorgpony Rico ga ik bijna altijd alleen. Ik rij hem alleen op zondag en dan is er bijna niemand, zeker niet op het uur dat ik kom dus ik rijd bijna altijd alleen maar ik vind het heerlijk en Rico vindt het ook niet erg. Hij is al 24 en schrikt nergens meer voor. En ik heb een tijdje zonder cap buitengereden maar wilde toch maar heel graag blijven leven dus ik rijd nu wel weer met cap maar het hoeft eigenlijk niet. Ookal weet ik dat er zelfs met een ervaren paard wel iets kan gebeuren...

Hoe denken jullie erover??

Beauty0102

Re: Wat vinden jullie nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:53

altijd capje op .. mijn verzorg pony is ook voor 100% te vertouwen maar ik ben er mooi een keer onder gekomen .. heb een flike smak gemaakt.. en een paar klappen gevangen met m'n CAP! gelukkig... terwijl ze eigenlijk heel braaf is en nooooooooooooooooooooit schrikt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:05

Alleen naar buiten kan best, zeker als jullie het als combi al gewend zijn.
Maar wel altijd je cap op en je mobiel (opgeladen ) mee, zodat je in nood iemand kunt bellen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 22:08

Citaat:
Alleen naar buiten kan best, zeker als jullie het als combi al gewend zijn.
Maar wel altijd je cap op en je mobiel (opgeladen ) mee, zodat je in nood iemand kunt bellen!

Ja, we rijden al lang samen...ik ken hem als mijn broekzak...en mijn telefoon heb ik ook altijd mee...helaas is die alleen niet altijd opgeladen....