Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Ze staan tweedehands regelmatig te koop voor dit soort bedragen in prima staat.
Anouar15 schreef:Mijn zadel heeft dat af en toe. Denk dat het door het leer komt dat een beetje droog is ofzo. Het is ii geen gebroken boom, dat zeggen veel mensen. Maar dat klinkt echt anders, dan hoor je zegmaar pok, pok, pok met draven. En geen piepen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Komt volgens mij gewoon door het leer of iets anders, maar niets ergs.

claudia23 schreef:mijn jc zadel heb ik gekocht van een bokker...tweedehands heb ik er compleet 150 euro voor betaald....De enige beschadeging die het zadel heeft is iets slijtage vd de beugelriemen...
Volgens mij heb ik dus wel eem goeie koop gedaan
Supertje schreef:Dat is een JC Rubin. Ik heb er een tijd geleden ook 1 bij de ruitersportzaak gekocht (en weer teruggebracht, vond het geen fijn zadel), was ook 4 jaar oud, kostte €200,-, en zag er ook erg netjes uit.
Trouwens, voor €400,- of misschien net wat meer kun je ook een wat ouder A-merk zadel kopen.

Maxielover schreef:Ik vindt het opzich een mooi en net zadel voor JC, ik ken er meerdere die er slechter uitzien.Ik vindt de prijs wel hoog voor een zadel met beschadigingen, want die beschadigingen heb jij niet veroorzaakt en moet jij wel laten repareren en betalen, dus zal je er bij mekaar nog veel meer voor moeten betalen. Als je dat ervoor over hebt zou ik het zeker doen, dat het voor je paard het beste ligt staat natuurlijk voorop. Als je m zelf niet lekker vindt zitten kan je er altijd nog een bontje o.i.d opdoen.... Veel succes !!