FNRS Zitcompetitie

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

FNRS Zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 12:25

Wat is dit voor iets?
Heb het op een site gelezen en kon nergens vinden wat het nou precies was. Heb er nog nooit over gehoord.
Wie kan mij er meer over vertellen?
Voor wie dit is en wat er dan gebeurt enz.?

Alsvast bedankt.

Xx Stefanie

Fleury

Re: FNRS Zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 12:36

Bij ons op de manege zijn ze er ook mee bezig. Eerst is er op de manege een wedstrijd gehouden in 4 groepen van 16 mensen waarbij de beste 4 door mochten. Dit was gewoon op hun eigen paarden en op de manege paarden of pony's. De paarden mogen aan de bijzet lopen en het gaat er dus om wie de mooiste zit heeft.
Deze mensen die door waren zijn naar de regio wedstrijd geweest waar dus de beste van elke manege aan mee mochten doen. Daarbij zijn er verschillenden van onze manege ook weer doorgegaan en die gaan nu naar een wedstrijd over een nog groter gebied (Limburg denk ik) waarna natuurlijk geeindigd wordt bij de landelijke wedstrijd voor de ruiter met de mooiste zit.
Vind het een leuke opzet en lijkt me leuk om ook eens te proberen maar helaas konden wij op die dag niet en ik kan toch niet tegen de concurrentie op WOW wat een houdingen zeg! (heb er ook foto's van gezien van de regio kampioenschappen.)

KisSs_Girl

Re: FNRS Zitcompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 22:38

Ik heb er ook wel eens van gehoord
Maar ik denk niet dat ik mee moet gaan doen,dat gaat echt een laatste plaats worden