Hoe organiseer je een clinic?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Hoe organiseer je een clinic?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 10:33

Ik wil volgend jaar op onze club een clinic organiseren met een bekende ruiter. Heeft iemand hier ervaring met t organiseren van clinics? Wie heeft er handige ideeen en tips voor me? Hoe pak je zoiets aan?

Rapture

Re: Hoe organiseer je een clinic?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 10:43

Ach het is niet lastig, op de site van tyrza van yperen staat waar je op moet letten. http://www.tyrza.com/nl/clinicorganiseren.asp
Je moet zorgen voor mensen, een goede bak, het liefst een geluid installatie, veiligheid en als de planning verder goed is kan er niet veel mis gaan.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 10:54

Super, dank je wel!!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 11:31

Nou had ik nog een vraagje. De meeste ruiters/amazones vragen toch redelijk wat geld. Hoe kan je de kosten voor je vereniging zo laag mogelijk houden? Kan je mensen laten betalen om mee te rijden, en hoeveel mag je daar voor vragen? En mag je de gewone bezoekers ook een kleine bijdrage vragen om binnen te komen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 12:12

Entree vragen? Ja, vind ik best kunnen.

Ik heb afgelopen februari zelf een clinic van Danielle van Aalderen op touw gezet, achteraf veel positief commentaar over gehad. We hebben toen geen entree gevraagd i.v.m. alle pensionklanten daar, maar in oktober komt er als het goed is weer een clinic op een andere locatie en hier willen wij dan wel entree vragen.