Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yvonniej schreef:Jij rijdt bij de pony's neem ik aan? Dan was je al jong in het Z of niet?
, ik ben pas sinds kort begonnen met wedstrijden te rijden, aangezien ik eerst geen vervoer had, maar de knopjes beginnen te komen bij 'm en sommige oefeningen beheerst hij al zo goed als helemaal
. Wel een enorm compliment trouwens, dankjewel!!! OrissE_GipsY schreef:eff off topic hoor :
wat heb jij een leuke haf zeg schapendoes..!!!!
deze foto's zijn niet zo super, op onze site staan mooiere http://www.marloesenaron.web-log.nl
[/img]
[/img]
OrissE_GipsY schreef:maar uhm schapendoes... je haf heeft toch op meerdere foto's s&T hoofdstel in????? dus vandaar dat ze denk ik dachten dat je in 'T Z startte.... wat start je dan als ik vragen mag??
). Ik poets en was haar goed, knip de haren onder haar hoofd weg (de tastharen niet) En waarschijnlijk gaan de sokken er binnenkort af (als het aan mij ligt
). Staart rechtknippen, alles schoon enz.
. schapendoes schreef:Yvonniej schreef:Jij rijdt bij de pony's neem ik aan? Dan was je al jong in het Z of niet?
ikke? Ik rij tussen de paarden, aangezien ik 18 ben. En ik ben nog geen Z hoor, ik ben pas sinds kort begonnen met wedstrijden te rijden, aangezien ik eerst geen vervoer had, maar de knopjes beginnen te komen bij 'm en sommige oefeningen beheerst hij al zo goed als helemaal
![]()
Deze foto's zijn tijdens een training gemaakt, dus wilde even alles oefenen, dus vandaar dat je dat misschien denkt. Wel een enorm compliment trouwens, dankjewel!!!
maar tegen de TS
maar tegen de TS
en ja ik rijd nog bij de pony's nu 
Steffie89 schreef:Marloes, dat is toch een Pelhem?