weekendje Veluwe, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

katiecat

weekendje Veluwe, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 14:09

Mijn ouders hebben een seizoenplek op een camping bij de veluwe, dus dat betekend dat ze daar elk weekend te vinden zijn.
Nou kwam ik dus met het leuke idee dat ik mijn paardje wel een weekendje mee zou willen nemen om daar lekker in de bossen te kunnen gaan rijden.

Maar nou komt mijn vraag; weet iemand daar een manege/stalling waar ik een weekendje met mijn paardje kan staan?
Ik heb op internet al een beetje gezocht maar ik kom niet zo ver
Dus wie heeft een idee

doeidoei

Marja1988

Re: weekendje Veluwe, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 14:17

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 14:29

De veluwe is groot Waar ligt de camping in de buurt?
Anders zit jij straks aan de ene kant en je paard aan de andere kant van de veluwe

katiecat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 14:51

ja das wel zo handig idd, want he is wel heel leuk wat marja1988 door gaf alleen jammer dat het net ff iets te ver is.

Het is in Nieuw Milligen waar we zitten, vlakbij Kootwijk

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:04

katiecat schreef:
ja das wel zo handig idd, want he is wel heel leuk wat marja1988 door gaf alleen jammer dat het net ff iets te ver is.

Het is in Nieuw Milligen waar we zitten, vlakbij Kootwijk

Bij Bert, op het Caitwickerzand? Die HAD altijd wel mogelijkheden. Met de NVVR zijn we daar enkele jaren geweest. Als jullie daar staan, vraag dan eens aan Bert welke mogelijkheden er zijn. Toendertijd woonden er behoorlijk wat paarden in de buurt, mogelijk kun je daar iets regelen.

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 17:45

Wij zijn 2 weken geleden bij de Woody Ranch geweest in Uddel. Dat ligt er ook in de buurt. Ze hebben een camping en huisjes voor de verhuur, en dan kun je je paarden meenemen. Ik weet niet of je ook ergens anders kunt camperen en daar je paard stallen. Dat zou je even moeten vragen.
www.woodyranch.nl
Het was er in elk geval erg leuk!