ABOP Fjorden, wat kan ik verwachten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

curly2day

ABOP Fjorden, wat kan ik verwachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 12:07

In het najaar krijg ik hier een fjordje te rijden, die voor de ABOP moet.
Wat kan ik verwachten, zit totaal niet in de fjorden en in de ABOP.

Wie helpt me ?

Naisven

Re: ABOP Fjorden, wat kan ik verwachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 12:11

Bij de ABOP (ik neem aan dat het om de zadelproef gaat), moet je de Fjord aan een halster met touw binnen brengen en dan opzadelen terwijl de Fjord onbeweeglijk blijft staan.

Dan moet je dressuur rijden links-en rechtsom waarbij naar de buigzaamheid en gangen gekeken wordt en tot slot moet je van beide kanten een aantal (60 cm) hindernissen springen.

Daarna ga je naar open terrein. Je moet daar laten zien dat je van anderen weg kunt rijden zonder dat je Fjord flipt en dus bewijzen dat-ie buiten superbraaf is.

curly2day

Re: ABOP Fjorden, wat kan ik verwachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 12:14

Naisven schreef:
Bij de ABOP (ik neem aan dat het om de zadelproef gaat), moet je de Fjord aan een halster met touw binnen brengen en dan opzadelen terwijl de Fjord onbeweeglijk blijft staan.

Dan moet je dressuur rijden links-en rechtsom waarbij naar de buigzaamheid en gangen gekeken wordt en tot slot moet je van beide kanten een aantal (60 cm) hindernissen springen.

Daarna ga je naar open terrein. Je moet daar laten zien dat je van anderen weg kunt rijden zonder dat je Fjord flipt en dus bewijzen dat-ie buiten superbraaf is.

Oke, dank je