Soul Mate Nutrition...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Soul Mate Nutrition...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 09:10

Jaja, ik weet dat hier diverse topics over geweest zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik met de zoek optie alleen oudere berichten gevonden.

Ik wil voor mijn tweejarige merrie (heeft vorige maand veulen gehad, ongelukje) dit bestellen (heb ik al besteld eigenlijk).

Maar omdat de oude topics alweer een beetje verouderd zijn, wil ik graag weten of iemand dit nu ook (al een tijdje) gebruikt en wat de resultaten en ervaringen daarmee zijn.

Malibu

Re: Soul Mate Nutrition...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 09:22

Niemand???

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 10:12

Ik ken het supplement niet.
Maar in dit geval zijn oude ervaringen met dit supplement toch net zo relevant als recente?
Deed het toen niks, dan zal het nu ook niet plotseling helpen

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 13:05

Haha, ja dat zou ik ook wel denken ja.

Maar toen was iedereen er laaiend enthousiast over. En nu hoor ik eigenlijk niemand er meer over.
Daarom vroeg ik me af hoe dat kon.

Heb het besteld en vandaag geleverd gekregen, dus moet nu maar kijken uit eigen ervaring

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:05

Tsja, ik weet het ook niet.
Ik gebruik zelf MaxH voor Bill

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 14:59

Ik zat eerst te twijfelen over Primeval, maar dat moet je helemaal via de DA bestellen. En die van mij zit niet echt om de hoek, dus eerst maar even deze proberen...

Wel jammer, had graag nog reacties gehad van mensen die het nu een tijdje gebruiken, dan weet wat ik kan verwachten... (geen wonderen natuurlijk )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:07

Ik heb het gebruikt en mijn paard ging ervan aan de dunne. Dus ik het het weer verkocht.
Over de werking kan ik dus niets zeggen.

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 15:42

ik had het gekocht voor de gewrichten, maar nu heeft ze desondanks toch een droog gewricht................ dus of het echt werkt?? Tot raar want ze zegt dat er meer dan genoeg glucosamine etc. in zit.

Verder merkte ik ook niets qua beweging etc. Met Cortaflex merkte ik wel een positief verschil. Dat gebruikte ik ervoor, maar omdat ze zo positief was heb ik het geprobeerd, echter met dit resultaat. Maarja een ander heeft er misschien wel baat bij

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 16:27

pilou schreef:
Tot raar want ze zegt dat er meer dan genoeg glucosamine etc. in zit.

Dat is inderdaad raar. Maar ik zal vanavond wel even kijken, mijn zusje d'r pony krijgt Joint-Saver voor d'r artrose. Dan kan ik zien hoeveel er in zit en hoeveel het verschilt met dat van m'n zusje.

Sugarmiss schreef:
Ik heb het gebruikt en mijn paard ging ervan aan de dunne. Dus ik het het weer verkocht.
Over de werking kan ik dus niets zeggen.

Hmm, ff in de gaten houden dus. Bedankt voor de tip, dan kan ik dat in de gaten houden. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar wel fijn dat ik dat weet anders let je er ook niet op misschien