Sinds wanneer is het nieuwe tekentje van Kieffer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

José1960

Sinds wanneer is het nieuwe tekentje van Kieffer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 11:01

Hallo

Ik wil een zadel op internet kopen, van Kieffer, maar ze beweerd dat het zadel 3 jaar oud is, maar er zit nog een oud embleem op..
Sinds wanneer zijn ze het nieuwe embleem gaan gebruiken?
Weet iemand dat?
Dus als je een zadel met een oud embleem hebt, hoe oud is het zadel dan minstens?

Groeten Jose en alvast bedankt!

_Nann_

Re: Sinds wanneer is het nieuwe tekentje van Kieffer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:27

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:31

Ik heb met kerst 2003 een kieffer hoofdstel gehad met volgens mij een nieuwe embleem erop (is wel ergens in mijn profiel te zien hoe dat eruit ziet).. Verder weet ik het niet precies. Mijn (ainsley) zadel daar staat een nummer in met 96 en komt dus uit 96. Jammer dat ik dat 3 jaar geleden niet wist.. want toen kocht ik het als 3 jaar oud. Verder maakt het niks uit toch? Het gaat uiteindelijk om de staat waar het zadel in verkeerd. Maar misschien kun je het zo controleren.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:33

Oh, staat er niet in zie ik net.. Want ik heb er al een tijdje een andere frontriem opzitten... Volgens mij was het een soort zadeltje..

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:35

ja idd.. dat zit nog steeds op kieffer hoofdstellen hoor...een zadeltje, soms met steigerend paardje erbij...

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:47

Moet ik even diep gaan denken hoor!! Als het goed is zijn ze in de fabriek per 2001 overgestapt op het nieuwe embleem. Dat betekend dat de nieuwe embleems per half 2001 in de winkels lagen.
Het kan best zijn dat er winkels zijn die een vrij grote voorraad hebben en niet veel zadels verkopen pas in 2002 zadels zijn gaan verkopen met het nieuwe embleem!
Het ligt er dus gewoon aan hoe hard de vooraad is gelopen bij de winkel.
Het zou dus goed kunnen dat het zadel pas 3 jaar oud is, maar het zou ook zomaar kunnen dat het zadel al 10 jaar oud is!!
Dat is te controleren met het ingeslagen nummer in het onderste zweetblad!!
Mail met kieffer en hun kunnen zien wanneer het zadel is geproduceerd!