Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Ja, ik heb 'm verzekerd, all-risk.
WA is altijd verzekerd via het trekkende voertuig, daar hoeft het niet voor, maar bijvoorbeeld diefstal en schade aan de trailer zelf valt daar niet onder en dat heb ik toch graag gedekt. Via je auto-verzekering kan dat vaak heel goedkoop, serviceproduct noemen ze dat, het staat meestal ook niet op de site ofzo. Ik zit bij FBTO, paar tientjes per jaar.
Niet echt een trek-auto 
ikke schreef:Let op wat je wilt. Schade door de trailer aangericht als ie achter de auto hangt, is vrijwel altijd meeverzekerd met je auto (de F-aantekening op je groene kaart). Schade die anderen aanrichten, moeten zij ook betalen, dus daarvoor hoeft het ook niet. Wat overblijft is dus brand, diefstal en slopen van de trailer door het paard en zo.
Als dat is wat je wilt, dan kun je gewoon bij je maatschappij melden dat je dat wilt en dan doen ze je een aanbod. Hier kun je dus rustig mee shoppen, als je zelf geen autoverzekering hebt.
ikke schreef:Wat overblijft is dus brand, diefstal en slopen van de trailer door het paard en zo.
), de schade aan de trailer zelf is dan een geval van vette pech óf valt dus onder de extra casco-verzekering als je die hebt afgesloten.