Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
confetti schreef:Tussendoor een extra stiekje zetten. Dus je vlecht een stukje en vervolgens doe je een stiekje, je vlecht weer een stukje en weer een stiekje, enz. Dat werkt bij onze pony's heel erg goed.
brechje schreef:Wat ik altijd deed bij mijn trekpaardmerrie met extreem dikke manen (ze zijn nu kort, dus hengstenvlecht gaat niet lukken zonder wol whah) is bij de slag aan de onderkant geen pluk te pakken, alleen bij de bovenste slag, dan heb je ook minder kans op uitzakken, omdat de slagen met extra manen bovenaan blijven!
brechje schreef:Als je hem echt strak vlecht, dan gaat het minder snel eruit. Wat ik altijd deed bij mijn trekpaardmerrie met extreem dikke manen (ze zijn nu kort, dus hengstenvlecht gaat niet lukken zonder wol whah) is bij de slag aan de onderkant geen pluk te pakken, alleen bij de bovenste slag, dan heb je ook minder kans op uitzakken, omdat de slagen met extra manen bovenaan blijven!