Tijdschrift 'Your Horse' bestaat dat nog?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pilou

Tijdschrift 'Your Horse' bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 21:28

Ik probeer het hier te bestellen al maanden, maar nu zeggen ze dat het niet meer bestaat.......................... vond het altijd zo'n leuk magazine.

ikke

Re: Tijdschrift 'Your Horse' bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:38

Hhhmm, het feit dat iemand te lui is om er moeite voor te doen, is niet hetzelfde als dat het niet meer bestaat
Voor twee maanden terug lag het nog overal in de schappen in Engeland. Als je even geduld hebt, kan ik nog kijken wat toen de onderwerpen waren. Your Horse is wel een van de bladen waar er standaard exemplaren van mee naar huis gaan na een reisje Engeland.

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:43

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 18:47

wat een ruk zaak zeg................ loop al 3 maanden te zeuren daar en nu zeiden ze dus zaterdag dat het is opgeheven......... daar koop ik dus nooit meer wat Als ze het niet willen bestellen, kunnen ze dat toch gewoon zeggen, maargoed het personeel deed onderling ook al zo raar, ''oh je hebt het zeker bij die kleine blonde besteld '' met zo'n pissige ondertoon. Dus wie weet gooit een ander de bestelling wel weg, haha zou me niets verbazen.

Ik vind het zo'n gaaf blad!! Even kijken wat een abb. kost. Ik zie vaak dingen die eerst daar in staan en dan een paar maanden later in de bit...........