Nou ik ben al weer een tijd op zoek naar een verzorgster erbij. Ik hoopte iemand te vinden die volwassen was om zo wat meer zekerheid te hebben zeg maar.
Nou kreeg ik dus een mailtje van een vrouw van 35 jaar met een gezin met 4 kinderen. Het leek haar echt heel leuk om mij te komen helpen. Ze kan bijna elke dag overdag wat mij weer erg goed uitkomt aangezien we geen licht hebben bij de paardjes.
Nou komt het probleem, twee van haar kinderen kunnen goed paardrijden zei ze. Mijn pony word nu ingereden dus daar wil ik sowiezo niemand anders op hebben voorlopig dan zijn vaste amazone. Maar ik ben dus bang dat ze steeds haar kinderen zal willen mee nemen. Ik heb daar echt geen zin in, helemaal niet aangezien de oudste absoluut niet te vertrouwen is met kleine kinderen. Daarnaast heeft ze zelf vrij weinig ervaring. Ze is pas sinds een paar maanden aan het paardrijden. Aangezien het hier over jong en hengst gaat ben ik toch bang dat ze daarom te weinig ervaring heeft. Daarnaast ben ik zelf 21 en ik vind het een raar idee dat ik iemand van 35 jaar alles moet gaan leren, maar goed dat is maar een idee.
Ze heeft me vandaag gemaild met de vraag of we af kunnen spreken maar ik weet dus niet echt goed wat ik hier mee aan moet.
Iemand een suggestie