Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:Havens is niet puur zitten wel kunstmatige toevoegingen in. Misschien de 5 granenmix net niet. Heb ik wel gevoerd. Mijn paard ging goed glanzen maar op de lange duur was het niet meer voldoende.
Van Subli wat er niet in het assortiment zit, bestellen ze wel voor je.
Katja schreef:Havens is idd zonder toevoegingen. Ik betaalde 8,75 euro per zak (ook 25kg)
ellepel schreef:ik heb de 5 granenmix en er zitten alleen maar granen in en absoluut geen toevoegingen.
zwarte en blanke haver,tarwe,gebroken mais, en gerst, meer zit er echt niet in.
ik betaal per zak 9 euro geloof ik ,precies weet ik t zo niet, ik voer mijn pony er dagelijks een halve schep van, hij glimt mooi en is lekker voorwaarts maar hij word er niet vervelend van gelukkig.
prima voer!
gouda schreef:russel schreef:Havens is niet puur zitten wel kunstmatige toevoegingen in. Misschien de 5 granenmix net niet. Heb ik wel gevoerd. Mijn paard ging goed glanzen maar op de lange duur was het niet meer voldoende.
Van Subli wat er niet in het assortiment zit, bestellen ze wel voor je.
Ze hebben wel een granenmix zonder vit.korrel erin maar hier bij de welkoop/boerenbond hebben ze die niet.
Katja schreef:Havens is idd zonder toevoegingen. Ik betaalde 8,75 euro per zak (ook 25kg)
Pava schreef:Katja schreef:Havens is idd zonder toevoegingen. Ik betaalde 8,75 euro per zak (ook 25kg)
De gewone granenmix is zonder toevoegingen. De Kentucky E-lite bevat een vit. korrel met oa een hoge dosis vit. E en selenium.
Dus even vergelijken