Golfbrekers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maris89

Golfbrekers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 17:24

na 1 oktober wil ik graag met m'n verzorgpaard over het strand gaan racen . maar mijn vraag is of jullie gewoon over de golfbrekers heen gaan (stappend) of niet?

Ik ben wel is eerder naar het strand geweest en toen ging ik er de hele tijd om heen. maar dat is ook irritant als je net lekker door het water aan het galloperen ben.

Ibbel

Re: Golfbrekers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 19:51

Over golfbrekers heen stappen? Die dingen bestaan bij mijn weten uit lukraak gestorte basaltblokken of betonblokken en soms uit een rij palen. Hoe wou je dat in hemelsnaam doen?
En dat alleen maar omdat het het 'door het water galopperen' onderbreekt? Onderbreekt 'over een golfbreker heen stappen' (hoe bedenk je het) je rit dan niet evengoed?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 20:28

ik vat je niet zo goed maar golfbrekers zijn van stenen gemaakt die in het water liggen (gewoon egaal) waar je gewoon over heen kunt lopen. En als het eb is ligt het helemaal bloot waar het dus op een heel stuk strand uitsteekt.

kan er helaas geen plaatje over vinden dus laat maar. Ik denk dat mensen die aan zee wonen het beter snappen wat ik bedoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:51

Hum... de golfbrekers van hier bestaan uit rijen palen... Daar rijd ik omheen (erdoor past niet te paard).