Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar heb je ook al eens aan een 2ehands zadel gedacht?
Anita_D schreef:Ik heb toch altijd het idee dat je het wel onwijs moet treffen met een tweedehands zadel wil het goed liggen.

Urielle schreef:ik zou persoonlijker eerder voor een goede tweedehands gaan. In die prijsklasse kun je zeker een nette tweedehands vinden. Ik ben niet zo'n voorstander van Wintec en Thorowgood.

Anita_D schreef:Ik heb toch altijd het idee dat je het wel onwijs moet treffen met een tweedehands zadel wil het goed liggen.
PartTwo schreef:dat vind ik ook, ik heb toen ook gekeken naar tweedehand en die waren nog heel duur en ze waren haast allemaal schreef. en als je daar dus zelf niet naar kijkt heb je wel een zadel waar je paard last van krijgt
PartTwo schreef:wij hebben toen naar passiers gekeken en die waren helemaal niet mooi meer, en nog bijna 2000.
en met schreef bedoel ik dat de kussens die op je paard liggen schreef zijn.

PartTwo schreef:nee was niet bij de zadelmaker, was bij divoza, maar een nieuwe passier grand gilbert is 3000.
)PartTwo schreef:maar die we gezien waren waren dus schreef bij de kussens en de zweetbladen lagen niet meer mooi over de kniewrong en ze vroeger er nog zo veel voor!
Alane schreef:PartTwo schreef:nee was niet bij de zadelmaker, was bij divoza, maar een nieuwe passier grand gilbert is 3000.
Ik zie anders bij Divoza niets geen andere prijzen dan bij andere zadelmakers/ruitersportzaken.
Passier GG basic voor nog 2000 euro nieuw incl. beugels riemen etc....
de Passier GG extra 2150 compleet... (komen ze gratis passen)
de 2e hands met als bijschrijving uitmuntend rond de 1000 euro.PartTwo schreef:maar die we gezien waren waren dus schreef bij de kussens en de zweetbladen lagen niet meer mooi over de kniewrong en ze vroeger er nog zo veel voor!
Als het zadel echt onbruikbaar is dan lijkt het me stug dat ze ze te koop aanbieden en dan voor de nieuwpijs...
Voor een 400 euro kun je goede gebruikte zadels kopen maar ook nieuwe, in beide gevallen zal je regelmatig een zadelmaker moeten laten komen om te kijken of het zadel nog steeds past.