ervaring piaffe ruitersport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

ervaring piaffe ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 17:27

Ik heb even gezocht of ik hier al een topic over kon vinden.maar niet gevonden dus start ik hem zelf maar even
Ik heb bij Piaffe Ruitersport wat spullen besteld. Het geld is er de 18e afgeschreven en ik heb nog niks ontvangen. duurt het altijd zo lang daar?

BailyKarlos

Re: ervaring piaffe ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 17:28

ja, bij mij heeft het ook zo lang geduurt.
T kan zijn dat ze moesten bijbestellen, omdat ze het niet op voorraad hadden.
Maja na al dat wachten heb je ook wat.

Ik vind Piaffe super!

groetjes Danielle

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 17:30

hmmz ik baal er best van! als je bij divoza wat besteld heb je t na een paar dagen in huis liggen!maar goed, die zijn duurder en hadden hetgene wat ik nodig heb niet op hun site staan :S

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 17:30

en als ze wat moeten bijbestellen, dat het dus langer duurt, kunnen ze dat toch ook even laten weten?

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 17:34

Er stond van de week nog op de site at het ivm de vakantieperiode langer zou duren. Anders bel je Yvon en Oscar toch gewoon even?!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 17:36

Ik ben altijd erg tevreden over Piaffe. Bij mij duurde het ook 3 weken ofzo nadat ik iets had besteld, maar dat kwam omdat ik betaalde via automatische incasso geloof ik..

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 17:39

hmmz ik las net dat het bij automatische incasso 1 week duurt ongeveer. de week is toch al wel voorbij.maar goed, ik wacht nog wel even af...

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:03

ik heb laatst ook wat besteld. Duurde idd wat langer dan ik verwachtte, maar na een mailtje was het idd zo dat ze 1 ding niet meer op voorraad hadden. Ze hebben ik heb toen een andere kleur gekozen die ze wel hadden (maakte mij nl niks uit) en de volgende dag werd het bezorgd.
Ik ben er iig tevreden over en ze reageren snel

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:53

het duurt soms indd heel erg lang, bij mij hadden ze ook witte beugelzooltjes opgestuurd terwijl ik zwarte besteld had, en handdschoentjes in de verkeerde maat, maar verder ben ik tevreden!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 23:10

aha, nou misschien toch maar ff achteraan mailen dan

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 23:21

ik ben er wel tevreden over en incasso duurt 1 week tot 10 dagen ligt eraan hoe druk het is en nu met vakantie periode zal het zeker wel drukker zijn ander gewoon na een paar dagen eens mailen kan zijn dat er iets niet op voorraad is

cadmaddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 23:45

Heb van de week voor het eerst daar wat besteld en vond het super snel gaan. Ben zeer tevreden.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:40

ik heb al heel vaak wat besteld daar. Afgelopen keer had ik iets besteld wat ik dringend nodig had. Ik had het expres 2 weken eerder besteld dan dat ik het nodig had. Een paar keer gemaild en gebeld en ze beloofde dat het op tijd binnen zou zijn. Uiteindelijk had ik het dus 3 dagen te laat binnen. Dit was een behoorlijke tegenvaller. Ze hebben nu een hele leuke aanbieding, een winterdeken met hals, precies wat ik nodig had. Die heb ik besteld, omdat ik hem toch pas in de winter nodig heb. Maar als ik iets optijd nodig heb oid dan bestel ik niks meer daar, vind het jammer dat je niet van ze op aan kunt als je iets echt dringend nodig hebt. Ze zijn verder wel heel vriendelijk en lijken wel echt hun best te doen, jammer dat het soms verkeerd uitpakt..

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:44

Heb er zelf goede ervaringen mee. Kan idd zijn dat er iets niet is en het daarom langer duurt. Zou ze anders gewoon even bellen/mailen dan weet je wat!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 18:51

Nou jah ik heb het 3 weken geleden besteld, ze hebben 1,5 week terug het geld eraf gehaald. maar ik heb dus nog niks
Ik ben 3 weken geleden door een hond in mijn been gereden, kan nu dus eindelijk weer een beetje rijden! Maar ze heeft een gevoelige neus en ik had dus een nieuw neusbontje besteld omdat de oude kapot is. nu moet ik dus zonder neusriem rijden :S. En ik heb leren sporenriemen besteld voor mijn nieuwe leren laarzen. maar dei laarzen krijg ik pas over 3 weken dus dat boeit me niet zo. maar ik wil gewoon dat neusbontje! Ik ben altijd gewend om wat ik bestel binnen een week te krijgen! bij sommigen bestel je het en heb je het binnen 2 dagen! dat vind ik pas service!