hoeveel die kost
en adresjes waar je een welsh x shetlander kan kopen
en hoe groot die ongeveer zijn
alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kowloon1 schreef:een papierloze tegen eentje met zeer goede papieren is natuurlijk een stuk goedkoper!
[***] schreef:Ik denk ook dat het moeilijk is om voor maar 800 euro een goed beestje te kopen. Ook al zit er geen papier mee, voor dat geld koop je echt niet zo'n goede. En je zit altijd wel eens met dierenartskosten en hij moet natuurlijk stalling hoefsmid ga maar door

[***] schreef:tuurlijk moet het lukken. Ik bedoel alleen dat je echte goede pony's met een lampje moet zoeken, dus ik weet niet of je er voor 800 euro wel eentje hebt. Veel succes met zoeken
Liezel1 schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je beter nog een tijdje kan sparen als ik het zo lees..
Heb je wel rekening gehouden met maandelijkse kosten?
Met de DA rekening als er iets aan de hand is?
En dan mag de pony maar 800 euro kosten.. zal mij benieuwen of dat je gaat lukken!

Kowloon1 schreef:dat ligt aan de afstamming, kwaliteiten, geslacht, bouw, etc.
een papierloze tegen eentje met zeer goede papieren is natuurlijk een stuk goedkoper!
maar zo'n gemiddelde zal denk ik tussen de €500 en de €1500 schommelen.
Dat zou ik dus nooit voor een kruising geven
beautyke schreef:wat maakt die prijs nou uit?
Glossi schreef:beautyke schreef:wat maakt die prijs nou uit?
Uhmm... Zou jij een kruising Welsh/Shet kopen voor 2000 euro dan?
Ik vind de prijs wel uitmaken... Volgens mij voor de topicstarter ook... Er zijn leuke Welsh/Shet kruisingen voor een leuk prijsje te krijgen