Ik betaal nu nog 305 euro p.m incl 2x per dag biks en hooi .1 x in de 2 weken worden ze helemaal uitgemest.trainingsmolen ,1 x z dressuurbak en een 20 x 40 dressuurbak .3 padocks en een binnenbak .Maar daar kan je bijna nooit in i.v.m manegelessen net als de kleine dressuurbak.en weidegang zomer´s.Kleine zadelkasten en je betaalt 20 euro om je trailer daar te stallen.2 spuitplaatsen.Met een kantine
Waar ik nu ga staan ga ik 190 euro s´winters en zomer´s 180 incl kuil en stro zelf je biks kopen en klaar zetten .een z bak wat ook gelijk een springtuin is.en een binnenbak weet niet precies hoe groot .Groter dan een 20x40 bak .2 padocks en 2 longeerbakken.en weiland waar ze in groepjes van max 5 paarden in staan.zomers alleen weidegang Met een kantine .en grote zadelkasten en een aparte kamer waar je je zadel in kan hangen 'hangt ook een camera als het goed is ´ en een elektrische hek waar je een pasje voor nodig heb.En je betaald 10 euro voor je trailer neer te zetten.1 spuitplaats.En zelf mesten maar dat is ook maar een kleine moeite.