Interesse in stalling in Moordrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mrijn

Interesse in stalling in Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 07:26

Een vriendin van mij is bezig met een huis in moordrecht. Bij dit huis zitten een prachtige buitenbak, een stapmolen, veel land en nu 4 stallen. Ze wil er graag een aantal stallen bij laten plaatsen, maar wil dan graag eerst weten of er in deze buurt interesse is in een luxe pensionstal. Wat is een gemiddelde prijs voor een stal in deze regio?
Laatst bijgewerkt door Mrijn op 26-08-05 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Aise_

Re: Interesse in stalling in Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 07:30

Mijn paard staat in Waddinxveen gestald en dat is ook particulier.
Daar hebben ze een paddock, longeerbak, buitenbak met verlichting, 15 stallen en veel weiland. (dus ook bijna alles wat jouw vriendin heeft, maar dan zonder stapmolen) en daar betalen we E 180,-- per maand voor. Dat is inclusief hooi en stro, maar exclusief bix en les.
Op de manege in de buurt is dit E 350,- per maand, maar dat is dus echt een manege en haast niet te vergelijken met particulier.
Ben benieuwd wat er van je vriendin haar pensionstal wordt en lijkt me echt heerlijk als je zoiets in je bezit krijgt!
Succes ermee!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 07:58

de gemiddelde prijs daar is rond de 200,-
Wij hebben in moordrecht gestaan en daar was de stalling 190,- incl voer, onbeperkt stro, ze kregen kuil en gingen overdag de wei op. Er zat een buitenbak bij (wel best zwaar)

Waar je vriendin gaat wonen heb je daar wat buitenrijmogelijkheden?
Daar kan je de prijs op aan passen.

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:40

Is het een wit huis dat in een bocht ligt? Dat heb ik ook nog bekeken, uiteindelijk iets richting Leiderdorp gekocht. Maar da's off topic, want ik heb geen idee wat stalling daar kost, ben zelf op zoek in de buurt van Leiderdorp nu.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 14:23

Ik durf niet te zeggen of het hetzelfde huis is... Het staat in ieder geval aan de middenweg en is te koop voor het vriendenprijsje van 7 ton. Ik geloof trouwens dat het niet doorgaat omdat er meer aan moet gebeuren dan het waard is.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 15:32

Dan is het dat huis! De prijs ligt idd rond de 200 per maand, all incl.
Ik vind dat je er aardig naar buiten kunt, gewoon lekker de polder in.

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:13

Ja, dat is het huis dat wij gezien hebben, althans, de prijs klopt. Wij vonden het een fantastisch mooi huis, maar Den Haag waar ik werk is kansloos bereikbaar 's morgens vanuit die hoek, vandaar dat wij nu bij Leiderdorp gekocht hebben (en om de een of andere reden elke avond een ongeluk op de A4 richting A'dam zodat we nog in de file staan...)