Het is niet zo mooi getekend, maar heb last van mijn pols dus het ging een beetje moeilijk

Het is trouwens een achterijzer en ze zitten er nu 3 weken onder.
*edit.. tekening verkleind
*edit.. duidelijkere tekening geplaatst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

OemmiejO schreef:Ik denk niet dat het erg goed voor je paard is, jij loopt toch ook liever op 2 HELE schoenen??![]()
Als ik jou was, zou ik zo snel mogenlijk de hoefsmid bellen en een nieuw ijzer eronder zetten en natuurlijk vragen hoe je dit de volgende keer kan voorkomen.. veel suCces.. !!

kiana schreef:Ik vraag mij af hoe een ijzer nu af kan breken ?
Zijn er steeds weer oude ijzers ondergeslagen ?
En ook ik zou het laten verwijderen, als het afgebroken is , is het ook nog eens scherp, met alle gevolgen van dien.
Ziet er wel heel apart uit.
Het was me niet eerder opgevallen omdat ik niet op de dikte van de ijzers lette.. 
Dit word ook nog eens duurder omdat die dikkere ijzers zijn en er stoten inzitten.. 
welshfreak schreef:Kan hij de achterijzers er niet gewoon afdoen en die in de loop van volgende week erop zetten? van een paar dagen zonder achterijzers gaat ie vast niet dood.
vlasta schreef:welshfreak schreef:Kan hij de achterijzers er niet gewoon afdoen en die in de loop van volgende week erop zetten? van een paar dagen zonder achterijzers gaat ie vast niet dood.
hahahha precies dat zou ik ook gedaan hebben.
Pfoe, word wel weer duur.. hij had ze er net 1 maandje onder zitten..