Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lindsey schreef:Sione geeft aan dat ze rijdt op het paard van iemand anders.
De eigenaar wil dat ze maar een halve kilo krijgt. Sione is dit nu op eigen houtje aan het verdubbelen. Vind absoluut niet kunnen dat een bijrijder tegen de wens van de eigenaar in meer gaat voeren.
Voor de mensen die vinden dat ze meerdere kilo's voer per dag moet hebben zoals bijvoorbeeld Orisse Gypsi, vergeet niet dat dit paard 24 uur per dag p het land staat.
OrissE_GipsY schreef:bij ons staan sommige 3 jarigen op bijna 6 kg sportbrok.... plus nog eens kuilgras...

Sione schreef:Nou even voor de duidelijkheid, zoveel staat er bij ons niet in het land. De eigenaar is een man van 70 die alleen maar aan geld denkt (meer brok is vaker brok kopen en dat kost geld). Je ziet momenteel haar ribben en haar flank is ingevallen.
Ik denk alleen aan het welzijn van het beestje aangezien de eigenaar dat niet doet en alleen maar aan bezuinigen denkt dan aan gezondheid paardje. Ontslag op staande voet vind ik nogal een ongenuanceerde opmerking als je het mij vraagt.