Winterjas Roma (Ooteman)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chocolaatje

Winterjas Roma (Ooteman)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 13:10

Hallo Allemaal,

Ik wil heel graag de winterjas Roma bestellen via Ooteman, alleen is er een probleempje met de maat. Ik zit namelijk tussen xs en s in, en ik heb geen idee hoe het merk Roma valt.

Ooteman zelf heb ik al gebeld, toen kreeg ik een chagerijnige mevrouw aan de lijn die vooral zat te mopperen dat ze het zo druk heeft. Ze wist het antwoord op mijn vraag niet dus deed ze alsof het een ongelovelijk stomme vraag was die ik stelde.

Dan vraag ik het maar op Bokt . Heeft iemand ervaring met (de winterjassen van) het merk Roma? Valt het klein of groot, of normaal?

Alvast bedankt..

Chocolaatje

Re: Winterjas Roma (Ooteman)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 17:21

schop

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:43

ik denk dat je beter over een tijdje nog een keer kan bellen
er is nu namelijk uitverkoop het het is er soms pittig druk
waarschijnlijk had je die ene vrouw aan de telefoon die je beter niet kan hebbe ze smeert je altijd het duurste aan enz..

de uitverkoop duurt tot 3 september dus je kunt beter daarna even bellen, dan is het een stuk minder druk en kunnen ze je beter helpen tenzij de jas natuurlijk in de uitverkoop is dan is het wat anders

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:12

Kan je niet gewoon naar een ruitersportzaak bij jou in de buurt gaan? Dan pas je ze allebei en weet je welke het beste is; vervolgens zeg je dat je er nog even overna wilt denken en dan de juiste maat bestellen (als ie daar tenminste goedkoper is).

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 23:39

@ fancylover: die jas is nou juist in de uitverkoop . Maar het is dus altijd zo'n zuurpruim, hihi!

@Kyona: Ik had nog nooit eerder van Roma gehoord, terwijl ik regelmatig in de Hypo Plaza, Divoza en twee kleinere winkeltjes in de buurt kom. Gaat dus denk ik een probleem worden. Maar wel een brilliant idee!

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 08:37

Chocolaatje schreef:
Ooteman zelf heb ik al gebeld, toen kreeg ik een chagerijnige mevrouw aan de lijn die vooral zat te mopperen dat ze het zo druk heeft. Ze wist het antwoord op mijn vraag niet dus deed ze alsof het een ongelovelijk stomme vraag was die ik stelde.

Ik vind het altijd geweldig aardige mensen... wie goed doet, goed ontmoet... Ik weet niet hoe jij het vroeg. waarom ga je er niet gewoon heen om te passen? is het te ver? zoek het dan ergens anders in de buurt. Of is het daar duurder? Doe er niet zo moeilijk over..

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 08:48

Ik ben er gisteren geweest en heb die jas ook gekocht.
Ik heb normaal een maat M en die zat wel aardig goed maar vond de mouwen wat kort.
Ik heb zelf een maat L nu genomen omdat die mouwen beter vielen.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 15:25

vlasta schreef:
Ik ben er gisteren geweest en heb die jas ook gekocht.
Ik heb normaal een maat M en die zat wel aardig goed maar vond de mouwen wat kort.
Ik heb zelf een maat L nu genomen omdat die mouwen beter vielen.
Dankje wel, super!