Paardrijden in de Camargue?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilandje

Paardrijden in de Camargue?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 15:43

Over anderhalve week gaan mijn vriend en ik er even tussenuit, we gaan naar de Camrgue, je weet wel, dat natuurgebied in Zuid-Frankrijk met de wilde paarden en de roze flamingo’s Daar moet er natuurlijk ook paardgereden worden!

Is er iemand die een goed adres weet daar om paarden te huren? Dwz ergens waar de paarden goed verzorgd worden, en waar je ook als eigen-paard-bezitter het een beetje leuk vindt?

De laatste keer dat ik betaald heb om op iemand anders zijn paard te rijden was op Texel voor een strandrit, en daar kwam ik terecht in een reusachtige groep pennygirls en op een paard dat gewoon machinaal achter zijn voorganger aanhobbelde, en toen heb ik gezworen dat nooit meer te doen. Zo’n situaties wil ik dus liever vermijden.

Alvast bedankt!

luuk

Re: Paardrijden in de Camargue?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:48

ik ben daar 1x wezen rijden, maar weet niet meer precies waar dat was. Ik weet alleen wel nog dat het heel anders is dan wij (tenmiste ik) hier gewend zijn. de paarden daar zijn nogal al gewend om in een kudde te lopn dus was het vooral genieten van de natuur want de paarden waren amper te sturen. we waren met een grote groep en tijdens de rit waren de paarden gewoon de rangorde aan het bepalen (lees: schoppen en bijten net langs je af) en vooral reden mensen vandaar om de paarden achter hen te houden. Maar opzich was het wel leuk, wel erg hard gegaloppeerd (dit gebeurde wel twee aan twee)