bijrijder?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Audi

bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 15:01

Wie is bijrijder en waarom?

Liedje

Re: bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:05

ikke

Bijrijder #1

Omdat ik het super tof vind om te rijden en met paarden om te gaan.. t liefst zo veel mogelijk en met zoveel mogelijk paarden , maar ja dat wil natuurlijk niet altijd.. stomme school haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:32

nee, ik wil de paarden voor mezelf hebben omdat ik er anders niet verder mee kom en ik geloof dat je als bijrijder moet betalen (???) en dat doe ik niet - ik rijd overigens wel betaald voor anderen dus dat is ook een beetje bijrijder dan

NovaLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:38

Ik ben een bijrijder, omdat ik manegelessen niet leuk vind en een eigen paard voor mijn ouders te duur is, en ikzelf het naast mijn opleiding niet kan financieren, maar ik ben op het moment wel aan het rekenen

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:17

Ik rij en verzorg het paard van mijn zus, telt dat ook? Het is wel volledig mijn zus' paard (ze woont op zichzelf). Ik vind het leuk om paard te rijden en met paarden bezig te zijn, maar ivm met mijn studie heb ik de tijd en het geld niet om een eigen paard te houden. Overigens betaal ik mijn zus niet, ik betaal alleen mijn eigen lessen en extra dingen die ik wil, zoals shabrakjes, etc.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:21

Urielle schreef:
nee, ik wil de paarden voor mezelf hebben omdat ik er anders niet verder mee kom en ik geloof dat je als bijrijder moet betalen (???) en dat doe ik niet - ik rijd overigens wel betaald voor anderen dus dat is ook een beetje bijrijder dan

Ik betaal niet om bij te rijden, maar daar is geloof ik al een ander topic over aan de gang

Voor mij zit de mogelijkheid er gewoon nie tin om een eigen paard te kopen, hoe graag ik het ook zal willen... Daarom is dit de perfecte oplossing voor mij... Het paard is blij dat hij bereden wordt, de eigenaren zijn blij dat ie bereden word en ikke ben blij met het paardje dat ik verzorg en rijd
Iedereen BLIJ

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:23

Ik ben ook bijrijder..

Ik heb een tijdje mn eigen paard gehad, Olympia en die leasde ik samen met mn beste vriendin van de manege.. Maar helaas hebben we haar in moeten laten slapen.. Na een jaar wilde ik toch wel weer iets voor mezelf, inplaats van paarden voor andere rijden als ze nog konden of manegepaarden. Toen ben ik bij Rashida gekomen, ik betaal een deel mee aan de stalling en beschouw het ook deels als eigen paard.. Verder doe ik bijna alles wel in overleg met de eigenaresse, maar zoals het nu gaat, gaat het gewoon goed

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:36

ik ben ook een bijrijder

Ik kan namelijk geen eigen paard betalen en heb er ook te weinig tijd voor (anders ben je verplicht om elke dag heen te gaan).

Een bijrijdpaard vind ik ideaal. Ik betaal er niets voor, kan toch wat opbouwen met een paard (kan niet met een manegepaard) en ergens naar toe werken. Ook mag ik buitenritten maken etc en ben jij niet hoofdverantwoordelijk voor het paard (de verzorging, kosten etc)

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:38

ik ben ook bijrijder, gewoon omdat ik de tijd en het geld niet heb voor een eigen paard en je zo inprecipe de lusten heb maar niet de lasten. Als ik dalijk een huis voor mezelf heb en een vast inkomen wil ik zeker gaan kijken voor een paard!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:40

Ik zou zo een eigen paard kunnen betalen, als ik het met iemand samen zou doen.. En er is maar 1 persoon waar ik een paard mee zou willen samen doen en diegene wilt niet meer aan een paard vast zitten.. Dus ja dan maar bijrijder, want in mn eentje red ik het niet..

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:56

Ik ben bijrijder geweest, tot ik geld genoeg had voor een eigen pony.