Springschoene

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie84

Springschoene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 14:23

Heel simpel..... wat vinden jullie de fijnste springschoenen?

Op dit moment heb ik:

Eskadron met Bontrand: super fijn..... maar van de modder worden ze zo vies....dus ik gebruik ze alleen op concours.

Rubberen met klittenband: gebruik ik alleen tijdens transport omdat mijn paardjes brandwondjes krijgt van rubberen springenschoenen.

Nu wil ik graag springschoenen voor thuis, dus die makkelijk te reinigen zijn en die niet schuren..

Brand maar los!!!

Anoniem

Re: Springschoene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 16:29

Ik heb de goedkope rubberen, voor in het land. Hij trapt er de ijzers nogal eens af en sinds ik ze om heb is dat niet meer gebeurt!

Bevallen prima dus!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:47

Gewone neoprene van Harry's Horse (lijken op die van Kiefer). Je hebt ze al voor rond de 12 euro dacht ik (er zijn meerdere uitvoeringen). Rubber komt er bij niet meer in; als je paard gevoelig is, krijgen ze zo gaatjes in de kootholte (van 10 minuten longeren in het zand)...

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:48

ik heb net gewoon leren zonder bont gekocht lijken mij heel fijn maar moet ze dus nog eerst proberen

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:49

Ik heb neopreen springschoenen van Kieffer. Ik vind ze erg prettig en als ze vier worden houd ik ze even onder de kraan en ze zijn weer schoon. Ik vind de vorm van Kieffer beter dan die van BR en HH.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:51

Kyona schreef:
Gewone neoprene van Harry's Horse (lijken op die van Kiefer). Je hebt ze al voor rond de 12 euro dacht ik (er zijn meerdere uitvoeringen). Rubber komt er bij niet meer in; als je paard gevoelig is, krijgen ze zo gaatjes in de kootholte (van 10 minuten longeren in het zand)...

hier ook gewone neoprene van harry's horse. vind ze wel fijn maar zijn niet zo makkelijk schoon te krijgen. duurt lang voordat ze droog zijn.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 17:56

Iemand ervaringen met die van eskadron? (neopreen)

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:57

ja die heb ik! en ze zijn erg fijn en makkelijk schoon te maken

maar de bovenkant is geen neopreen.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:01

ik heb de gewoon rubberen met klitteband vind ik prima alelen draaien ze maar mijn pony heeft er geen last van. die met van die losse stukjes lijken me ook wel fijn alleen zeggen ze dat sommige paarden daar gek van worden dus dat moet ik een keer uitproberen.