Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dit red hij zelfs op het weiland(dan legt hij hem tegen de waterbak aan oid). 

paardbraaf schreef:Wat vervelend zeg van je paard.
Volgens mij is het wel wat. Ik hoop alleen niet dat zo ook zo slim is als 'Dennis'
Maar ik woon dicht bij utrecht. En jij?
kitjuh schreef:wij hebben er 1 van de paardendrogist maar gebruiken hem niet meer zo vaak omdat amigo nu 24/7 buiten staat.
De bal kwam bij de paardendrogist vandaan kostte zo'n 39 euro. Amigo had al gauw door dat als je even hard op het gele klepje trapt, dat deze kapot gaat en het voer er nog sneller uitkomt :S
Vervolgens doe je er dan een gloednieuw klepje op en doet meneer het weer opnieuw.
Toen hebben we er maar dikke winterpenen ingedaan. Hij werd echt wild van die bal, hij ging er naar staan maaien en tegen aan schoppen totdat alles eruit was
goldwing schreef:kitjuh schreef:wij hebben er 1 van de paardendrogist maar gebruiken hem niet meer zo vaak omdat amigo nu 24/7 buiten staat.
De bal kwam bij de paardendrogist vandaan kostte zo'n 39 euro. Amigo had al gauw door dat als je even hard op het gele klepje trapt, dat deze kapot gaat en het voer er nog sneller uitkomt :S
Vervolgens doe je er dan een gloednieuw klepje op en doet meneer het weer opnieuw.
Toen hebben we er maar dikke winterpenen ingedaan. Hij werd echt wild van die bal, hij ging er naar staan maaien en tegen aan schoppen totdat alles eruit was
Op de orginele zit geen klepje er zit een sluiting op die ze niet open krijgen
En je hebt er al helemaal niets aan om er wortels in te doen want die kunnen uit een echte er niet uit ja en als een paard ze dan ruikt maar niet krijgt kan ik me voorstellen dat hij wild word
Wat zou jij doen als je een stuk taart voor je neus gehouden word en je kan er niet aan.
Ben blij dat ik toen voor de orginele gegaan ben want het had me in die tijd dat ik hem nodig had anders veel meer gekost aan reparatie en of nieuwe bal
Nee de orginele is echt stevig en daar is best wel wat voor nodig om die kapot te krijgen