Ik heb aardig wat spullen van HH en zat te kijken op www.piaffersport.nl en kwam aardig wat dingen van HH tegen. Een matigaal voor 7,50. Aardig lage prijzen voor mooie HH hoofdstellen.
Ik vind HH persoonlijk een aardig goed merk. Je wilt eigenlijk altijd wel wat nieuws hebben (igg...dat is mijn afwijking
) en dan kun je voor weinig geld aardig wat leuke dingen kopen.Wat vinden jullie van HH?

. Ik heb meerdere dekens van HH en ze blijven lang goed en mijn paarden zijn echt niet lief voor hun dekens
. Mijn Highliner gaat zelfs al 4 jaar mee en op de singels na is er niets aan gerepareerd. Die singels had ik trouwens zelf doorgeknipt omdat de merrie die hem destijds droeg in die deken is gestorven en hij niet meer op een normale manier af kon.
want die was in de eerste winter al te barsten, en die HH deken zat er pas een klein scheurtje in na 3 jaar. die ´goedkoper shabrakken´ in effen kleuren vind ik niet om aan te raden, na 2 x wassen al helemaal vervaagd. die halster vind ik echt top, heel goedkoop en superkwaliteit, en veel mooie kleuren. over het algemeen vind ik het een heel goed merk!!
) en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Ik ben niet zo'n poetser, maar het blijft mooi soepel.