Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

verona schreef:Beetje vreemde vraag,maar ik heb een kleinschalig opvang tehuis voor oudere/zieke dieren.
Op het moment heb ik 3 pony's lopen,3 schaapjes en 2 konijnen.
1 shetje is 23 jaar,en haar heb ik verwaarloosd ergens vandaan gehaald,ze heeft artrose,maar zit verder nog lekker in haar vel.
1 shet,heeft een losse kogel,en kan/mag nooit betuigd of bereden worden.
Sinds een weekje heb ik een 35 jarige B pony opgevangen,die 30 jaar op een manege heeft gelopen.
Nu doe ik dit met alle plezier en liefde,en ik heb ook het geld natuurlijk,maar het zou zo fijn zijn om ook iets extra's te kunnen doen.
Misschien is het leuk als jullie 1 euro storten op mijn rekening,en dat ik jullie dan een foto en beschrijving doormail van mijn pony's? Of heeft iemand nog een idee?
het is geheel vrijblijvend en eenmalig natuurlijk.
En nogmaals ik ben niet zielig ofzo,maar met jullie hulp zou ik de stallen wat leuker kunnen maken en misschien wat uit kunnen breiden.
alvast bedankt.
judithh schreef:ja, en ik ben een alleenstaande moeder met een kind en een paard, pony en nog een hele veestapel thuis...ik wil ook mijn rekeningnummer wel geven voor een euro per persoon, kan ik volgende maand mijn staling betalen...![]()
leuk idee, maar denk niet dat de mensen zo gek zijn om dit te doen, of je moet met harde bewijzen komen dat het werkelijk is zoals je zegt, anders strappen de mensen daar niet in, ook niet voor een euro!