Jullie hulp gevraagd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nokemi

Jullie hulp gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 17:13

Beetje vreemde vraag,maar ik heb een kleinschalig opvang tehuis voor oudere/zieke dieren.
Op het moment heb ik 3 pony's lopen,3 schaapjes en 2 konijnen.
1 shetje is 23 jaar,en haar heb ik verwaarloosd ergens vandaan gehaald,ze heeft artrose,maar zit verder nog lekker in haar vel.
1 shet,heeft een losse kogel,en kan/mag nooit betuigd of bereden worden.
Sinds een weekje heb ik een 35 jarige B pony opgevangen,die 30 jaar op een manege heeft gelopen.
Nu doe ik dit met alle plezier en liefde,en ik heb ook het geld natuurlijk,maar het zou zo fijn zijn om ook iets extra's te kunnen doen.
Misschien is het leuk als jullie 1 euro storten op mijn rekening,en dat ik jullie dan een foto en beschrijving doormail van mijn pony's? Of heeft iemand nog een idee?
het is geheel vrijblijvend en eenmalig natuurlijk.
En nogmaals ik ben niet zielig ofzo,maar met jullie hulp zou ik de stallen wat leuker kunnen maken en misschien wat uit kunnen breiden.
alvast bedankt.

EnelyaT

Re: Jullie hulp gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:27

Lijkt me wel een goed idee, toch?
Beetje sponsering kan geen kwaad toch? En een hele euro kan iedereen wel missen

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:29

het lijkt me wel een goed plan maar de mensen willen natuurlijk wel zeker weten of dit echt is. iedereen kan namelijk wel verzinnen dat ze een opvang tehuis heeft voor dieren en aan iedereen een euro vraagt ofzo! ik zou een site maken als ik jou was!

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:29

Goed idee, maak een beejte reclame met wat fototjes. Wij zijn wel benieuwd naar al die schattige oudjes. Of een site maken inderdaad...

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:36

ja, en ik ben een alleenstaande moeder met een kind en een paard, pony en nog een hele veestapel thuis...ik wil ook mijn rekeningnummer wel geven voor een euro per persoon, kan ik volgende maand mijn staling betalen...

leuk idee, maar denk niet dat de mensen zo gek zijn om dit te doen, of je moet met harde bewijzen komen dat het werkelijk is zoals je zegt, anders strappen de mensen daar niet in, ook niet voor een euro!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:36

verona schreef:
Beetje vreemde vraag,maar ik heb een kleinschalig opvang tehuis voor oudere/zieke dieren.
Op het moment heb ik 3 pony's lopen,3 schaapjes en 2 konijnen.
1 shetje is 23 jaar,en haar heb ik verwaarloosd ergens vandaan gehaald,ze heeft artrose,maar zit verder nog lekker in haar vel.
1 shet,heeft een losse kogel,en kan/mag nooit betuigd of bereden worden.
Sinds een weekje heb ik een 35 jarige B pony opgevangen,die 30 jaar op een manege heeft gelopen.
Nu doe ik dit met alle plezier en liefde,en ik heb ook het geld natuurlijk,maar het zou zo fijn zijn om ook iets extra's te kunnen doen.
Misschien is het leuk als jullie 1 euro storten op mijn rekening,en dat ik jullie dan een foto en beschrijving doormail van mijn pony's? Of heeft iemand nog een idee?
het is geheel vrijblijvend en eenmalig natuurlijk.
En nogmaals ik ben niet zielig ofzo,maar met jullie hulp zou ik de stallen wat leuker kunnen maken en misschien wat uit kunnen breiden.
alvast bedankt.

misschien kunnen mensen in de omgeving ook voer/hooi sponsoren?

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 18:28

judithh schreef:
ja, en ik ben een alleenstaande moeder met een kind en een paard, pony en nog een hele veestapel thuis...ik wil ook mijn rekeningnummer wel geven voor een euro per persoon, kan ik volgende maand mijn staling betalen...

leuk idee, maar denk niet dat de mensen zo gek zijn om dit te doen, of je moet met harde bewijzen komen dat het werkelijk is zoals je zegt, anders strappen de mensen daar niet in, ook niet voor een euro!

Ja dat snap ik.
Maar inderdaad een site opzetten is niet zo'n gek idee.
Ik zeg toch ook dat ik het allemaal kan betalen,maar het is net dat beetje extra.
Bij mij komen de pony's gratis en voor niets,oude eigenaars hoeven niets te betalen.
Maar misschien heb je nog een ander leuk idee.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 19:21

Ik ga dit even op slot zetten terwijl ik overleg met het moderatorteam wat we hiermee aanmoeten.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 10:15

Na overleg is besloten dat dit topic op slot blijft.

Acties waarbij om gelddonaties worden verzocht horen niet op bokt tenzij het verzoek komt van een legitieme stichting waarbij duidelijk aangetoond kan worden wat er met het geld gedaan wordt.

Het is niet zo dat we twijfelen aan de goede bedoelingen van de ts maar als we dit topic toestaan bestaat het risico dat meer mensen op deze manier gaan proberen geld in te zamelen en daar is bokt niet voor.