Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nah.. ik vind het gewoon en doe het heus niet voor mijn plezier!
mariellexxx schreef:Nouja en een paard kan dat gewoon niet zelf
Een aantal ruinen dat ik ken (waaronder die van mij) springt nog geregeld op een merrie, daar word ie wel schoon van
. 
Sting schreef:De ruin wordt er dan misschien wel schoner van, maar de merrie echt niet.Oh jawelEen aantal ruinen dat ik ken (waaronder die van mij) springt nog geregeld op een merrie, daar word ie wel schoon van
.

BailyKarlos schreef:ik vraag me af hoe jullie die dan schoon maken, want mijn ruin is net een meisje en gooit hem der nooit uit. (t is niet zo'n "viezerikie").
Ten minste niet als ik in de buurt ben.
BailyKarlos schreef:ik vraag me af hoe jullie die dan schoon maken, want mijn ruin is net een meisje en gooit hem der nooit uit. (t is niet zo'n "viezerikie").
Ten minste niet als ik in de buurt ben.
Mijn ruin heeft ook zo'n hele vieze penis, en ik heb geen idee hoe ik die schoon moet maken, vooral omdat hij nog niet zo heel lang geleden gecastreerd is, zal hij het niet fijn vinden als ik daar aan zit.... Ik denk dat ik maar hulp op stal ga vragen aan een van de vele ruin bezitters....
hoe die het doet weet ik niet