Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het koste me dan heel veel moeite om ze aan te trekken en mijn kuit begon dan enorm te kloppen. Vooral m`n rechterkuit die iets dikker is dan de linker. Maar na 3 kwartier pijn lijden en rijden ging het op een gegeven moment weer goed en zaten ze gewoon normaal. Ik heb ze dus toch op laten rekken en wow dat was echt een verbetering! Ik zou jouw laarzen zeker laten oprekken en hoewel ik niet weet of dit uberhaupt theoretisch wel mogelijk is met leer, heb ik dus dezelfde ervaring als MirageGidran, op den duur komen de laarsen weer terug in hun oude vorm
Ik heb mijn Cavallo laarzen nu 4,5 jaar en het eerste jaar heb ik ze flink gebruikt, een keer op laten rekken en toch zaten ze toen nooit goed. Altijd ellende met aan en uit trekken, kloppende kuiten, kramp in m`n kuiten. Maar na dat eerste jaar begonnen ze eindelijk echt lekker te zitten. Toen ben ik ze steeds minder gan gebruiken (om ze te sparen voor wedstrijden en les) en nu na 4,5 jaar staan ze gewoon in de kast. Ik trek ze alleen nog maar aan op wedstrijden en clinics. Soms heb ik ze 2 maanden niet gedragen, tek ik ze uit de kast en ik glijd er zo in. Ze zitten echt heerlijk nu! Dus, er is nog hoop
Ik zou ze zeker op laten rekken als ik jouw was. 
Ben ik niet echt blij mee bij deze nog niet zo oude en veel te dure laarzen...
Ook omdat ik een vrij hoge wreef en en dus vrij moeilijk door de instap kom.