Wow
Bedankt voor al jullie reacties.
cissy Dat is een heel goed idee, kan ze iig navragen waar hun dat soort zadels vandaan hebben !!!
Djilan Heel erg bedankt, ik zal zo even op de site rondneuzen !!!
Kylan Het tweespan ken ik iig niet, maar ik zal het zeker even gaan doorgeven. Ik zou echt niet weten wat voor ras dat is, ik had het er alleen maar even ter extra info bij gezet, Maar misschien heb je wel gelijk.
Antheman Ik weet niet wat voor ervaring mijn vriendin met boomloze zadels heeft, ik zal dit ook zeker gaan aanraden, want als er verder niks is en ze wil toch een zadel denk ik dat dit een goed idee is 
highspirited Ze kan het inderdaad gewoon een keer proberen, goed bekijken en zien hie haar dit bevalt.
Breitling kn is dat een merk ? Zoals wintec enzo alleen dan leer? Want ik weet bijna wel zeker dat ze een dressuur/ of als het niet anders kan een veelzeidigheidszadel wil gaan aanschaffen. Oh hahaha dat van die inch wist ik niet, ik dacht dat dat met de rug van het paard te maken had. Weer wat geleerd 
johno Dat is zeker de moeite waard, want ze wil echt een zadel en ik denk dat ze er ver voor wilt reizen.
WeslyMaksy ook een goede tip, zou jij het misschien kunnen nakijken/ checken om te kijken of het echt zo heet?
Lipydo zadels met een extra brede kamer is denk ik ook mogelijk, het moet alleen ook met op maat maken niet te duur worden. Dat kan bijna niet anders, omdat het toch op maat gemaakt wordt maar het moet geen droomprijs zijn iig.
Loesjuh Dankjewel, is ook mogelijk ja 
wkoekoek oh haha, nouja dan weten we dat ook weer
Thanks !!!
lovewally ik denk nog niet dat dat gaat passen... Want hij is echt ongelooflijk breed, dit zijn nog wat oudere foto's en hij is nu 5 jaar en groeit nog steeds beetje bij beetje.
sjakie bedankt voor je goede tips, ik zal eens gaan rondkijken voor haar, en alles doorgeven.
Dankjewel allemaal !!! Echt super !!
Mocht er nog iemand zijn die tips heeft/ nog meer heeft gevonden? Laat het dan a.u.b weten