Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, TREC ken ik niet, maar ga ik meteen even opzoeken

Me er wel in verdiept, vandaar deze antwoorden
Ik ben wel vrij lang dus ik weet niet of ik haar in de weg zit met springen, dat moeten we allemaal nog maar zien. Toydoll schreef:Okay thanx voor de info, GvdT, bedoel je pag 70 van de de HK? of de vraag maar raak?
Ik begrijp dus dat je ook eerst punten moet hebben in B dressuur voordat je mag springen, en met springen moet ik er dan 3 in de B halen...?
Hoe werkt het winstpunten eigenlijk in springen? Dressuur snap ik wel, maar bij springen moet je neem ik aan binnen de tijd foutloos zijn ofzo?
Of mn pony het aan kan weet ik nog niet, dat moeten we nog zien, maar ik ben me ook alleen aan t orienterenIk ben wel vrij lang dus ik weet niet of ik haar in de weg zit met springen, dat moeten we allemaal nog maar zien.
Maar dressuur zou ik wel nu al kunnen starten, dat kan ze wel, alleen met een e pony punten halen bij paarden is nogal lastig begreep ik...
Tussen het springen en de cross zit meestal 20 tot 30 minuten. Heb je tijd om naar de DA te gaan en wat in te springen op vaste hindernissen.Marja1988 schreef:je hebt toch ook een HK sgwmutsen?