Of te wel een eigen paard kopen, of eentje te leasen...
Ik heb namelijk een heel mooi aanbod voor stalling gezien en wil daar zaterdag even kijken.
Ik wil het paardje delen met mijn schoonzus aangezien ik weet dat zei die droom minstens net zoveel als mij koestert, en daarbij zal ik zeker hulp kunnen gebruiken met de verzorging aangezien ik gewoon een fulltime baan heb.
Afwachten of dat goed gaat, want 2 meiden die een paard delen gaat niet altijd goed
Maar ik verwacht dat het niet al teveel problemen zal opleveren...Maar het is best eng om meteen een paard maar te kopen, want ik heb nog nooit een eigen paard gehad, ik heb wel ruime ervaring met paarden maar mis net dat stukje meer, het echte werk...
Dus heb ik zitten denken eerst te leasen, met eventueel koop als gevolg als het goed gaat en de eigenaar bereid is tot verkoop...
En als ik een paard koop, wat zal een paard dan kosten met mijn wensen

Ik wil een paard van rond de 1.70, een recreatief paardje waar ik wat mee kan dressuren, ik ben niet echt ambitieus qua wedstrijden en mijn schoonzus al helemaal niet, maar ik moet prettig voor mezelf kunnen rijden zodat ik kan leren...
Betrouwbaarheid staat voorop, en het moet een lekker knuffelpaard zijn die gewoon sociaal en braaf is, maar mag best wat pit hebben (niet teveel
)Gewoon een leuk recreatiepaardje dus... Ohwja, en een iets barok uitziend vosje

Ik heb ook nog aan een jong paard zitten denken die nog beleerd moet worden, maar daar zitten voors en tegens aan, het is leuk om je paardje zelf te beleren, maar ik heb te weinig ervaring met beleren, enkel wat grondwerk gedaan en een keer op een groen paard gereden...
En dan de kosten, wat betaal je voor het onderhoud en de verzorging

Stalling, hoefsmit, ontwormen en dan de eventuele artskosten zoals tandarts en veearts, en de eenmalige aanschafkosten zoals dekens enzow... Mis ik nog wat waar ik echt rekening mee dien te houden

Ik weet dat ik het zelf moet besluiten, maar ik kan best wel wat hulp gebruiken voor de doorslag, ben een twijfelaar van nature

.