Ik moet van school stage gaan lopen.
Maar ik snap niet echt hoe.
Ik weet wel dat ik stage moet lopen maar meot dat dan op een manege zijn of met dat ook bij iemand met eigen paarden
.groetjes Stascha_kim.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Sjonniej schreef:Even aan je school vragen hè![]()
Die hebben daar verstand van.
Kijk bij een bakkersopleiding hoef je in principe niet bij een manege stage te lopen.
OrissE_GipsY schreef:ja ik snap idd het probleem ook niet, ik moet van school ook stage lopen, hiervoor zat ik op het wellant colege, paardenhouderij, en moest ik dus een stage zoeken die aangesloten was bij aequor.... zie ook : www.aequor.nl daarop staat een register met bedrijven die goedgekeurd zijn als stage/opleidings bedrijf.... ik neem aan dat dat bij de meeste zo is, want ik moet op de nieuwe school waar ik nu zit, ook een stage hebben die daarbij aangesloten is.... en ik zou het idd op je school na vragen....
Stascha_kim schreef:ik handel en administratie ben aan het leren voor eigen manege
als je leert voor een eigen manege lijkt t me logischer om paardenhoudrij te doen.. bij handel en administratie krijg je tog alleen kantoor werk
LindaLinda schreef:Stascha_kim schreef:ik handel en administratie ben aan het leren voor eigen manege
die link snap ik even niet..als je leert voor een eigen manege lijkt t me logischer om paardenhoudrij te doen.. bij handel en administratie krijg je tog alleen kantoor werk