Lessen Bij Edward Gal/Christine Laarakkers/ Tommie Visser...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nexthorse

Lessen Bij Edward Gal/Christine Laarakkers/ Tommie Visser...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 23:13

Hallo,
Ik zou graag in contact willen komen met mensen die trainen of getraind hebben bij een van de volgende ruiters, omdat ik een aantal vragen heb:
- Edward Gal
- Tommie Visser
- Christine Laarakkers
- Andere toptrainer/ruiter

Alvast bedankt!

Rapiti

Re: Lessen Bij Edward Gal/Christine Laarakkers/ Tommie Visse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 07:54

Ik heb 10 lessen gehad van Crista (!) Laarakkers (anky methode) gehad. Zij is echt super fanatiek en heeft een soort humor die soms leuker is voor de omstanders dan voor jezelf (niet echt kwetsend, maar gewoon (erg) plagend). Zij heeft overal een oplossing voor, maar ze legt dingen maar even kort uit. Als je het dan nog niet snapt kun je het natuurlijk wel vragen, maar daar ze gaat erg zelf denk ik niet vanuit dat dat nodig is. Concl: Erg fanatiek, je moet zelf wel wat kunnen hebben, want er wordt echt aangepakt/gewerkt, maar ze is wel geduldig hoor!

Ook heb ik 2 keer bij Edward Gal (anky methode) gelest. Hij is ook erg fanatiek, maar op een rustige manier. Hij werkt gewoon ergens naar toe met veel rust en geduld. Hij kan erg goed uitleggen en hij doet het dan soms gewoon voor. Concl: Fanatiek, maar wel heel rustig.

Nog vragen....? PB dan maar ff.

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 09:06

Wat voor vragen heb je?

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 12:29

Graag zou ik de ervaringen willen weten.
Verder heb ik nog een aantal vragen, maar dan stuur ik wel even pb-tje als je het goed vindt.

Applelove schreef:
Wat voor vragen heb je?