Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renske20 schreef:maar t is voor je paardentaxi-bedrijfje denk ik wel zo handig om er reclame(en een tel. nr) van je paardentaxi op te zetten

Daar zou ik eventueel andere reclame opzetten, is een duidelijke plek voor een iets "minder" belangrijke reclame, maar krijgt wel voldoende aandacht als je op de snelweg rijdt! napoleon schreef:Ik zou op de zijkanten de reclame voor je paardentaxi zetten, met tel.nr. en website.
Veel mensen vergeten dat ze ook vaak nog een achterkant op zo'n trailer hebbenDaar zou ik eventueel andere reclame opzetten, is een duidelijke plek voor een iets "minder" belangrijke reclame, maar krijgt wel voldoende aandacht als je op de snelweg rijdt!
passie schreef:napoleon schreef:Ik zou op de zijkanten de reclame voor je paardentaxi zetten, met tel.nr. en website.
Veel mensen vergeten dat ze ook vaak nog een achterkant op zo'n trailer hebbenDaar zou ik eventueel andere reclame opzetten, is een duidelijke plek voor een iets "minder" belangrijke reclame, maar krijgt wel voldoende aandacht als je op de snelweg rijdt!
Ja indderdaad!
Of als je achter een stoplicht staat enz.!

Misschien een paar met geleend spul, maar de meerderheid heeft z'n eigen spul dan waarschijnlijk en zal geen gebruik maken van jouw diensten.