rits stuk mountainhorse laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sione

rits stuk mountainhorse laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:44

Hoi hoi,

Nou heb ik gisteren de rist van mijn mountainhorse laarzen stukgetrokken. Geloof dat dat vaker gebeurt. Dus mijn vraag.... hoe hebben jullie dit opgelost? Gewoon bij schoenmaker er een nieuwe rits in laten zetten of het gevecht aan gaan met MH importeur?

aafje87

Re: rits stuk mountainhorse laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:04

terug naar de winkel en dan laten ze er een nieuwe rits inzetten bij MH! Athans bij mij wel, kreeg nog als extra een paar MH sokken cadeu voor het ongemak!
En anders ff naar de schoenmaker, deze is wel een stuk sneller als MH, ik was mijn laarzen bijna 6 weken kwijt!!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:53

Eerst maar eens terug naar de winkel. Het is een veel voorkomend probleem, dus waarschijnlijk kunnen ze het gewoon terugsturen voor reparatie.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:31

Omdat de mijne al wat ouder waren heb ik ze naar de schoenmaker gebracht. Die hefet er voor 17 euro weer 2 nieuwe ritsen ingezet en het stoffen stukje naast de rits vervangen door leer. Weer als nieuw

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:26

Gewoon mee terug gaan naar de winkel. Zij sturen ze terug en met een week of 4 heb je ze terug met een nieuwe rits. Wel even flink schoonmaken voordat je ze naar de winkel brengt anders accepteerd MH ze niet.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:12

Bij mijn moeder zijn ze echt al iets van 4 keer kapot gegaan.. En die van mijn vader ook
Zij heeft ze naar de schoenmaker gebracht

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:42

Gewoon terug gaan naar de winkel of inderdaad naar de schoenmaker. Ik ken het probleem en ik vind het echt on dingen, die rits gaat zo vaak stuk! Doe mij maar gewone leren laarzen.

Sione

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 08:47

Oke bedankt voor de reacties. Ik heb bon van mijn laarzen niet meer en heb ze gekocht bij Piaff dus is wat moeilijk terug gaan. Ga wel naar de schoenmaker.

bedankt, en balen dat dit probeleem zo vaak voorkomt.....

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 08:49

In mijn laarzen heb ik 6x nieuwe risten moeten laten zetten. (heb ze nu 2 jaar en worden ook iedere dag gebruikt). Ik laat het nu voortaan bij de schoenmaker doen, is veel sneller gebeurd dan via de ruitershop. Dan ben ik ze minstens 4 weken kwijt en het is duurder dan bij de schoenmaker.

Ik weet iig wel dat ik zulke laarzen nooit meer hoeft..