Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bas vermaakt zich zowiezo nog een hele poos zo, en tegen de tijd dat hij een beetje uitgekeken is, heb je al wel een verzorgmeisje gevonden. Ga eens naar een manege in de buurt, je vind echt wel wat! Dat meisje (of jongetje) alleen laten rijden is idd geen goed idee, maar misschien heeft hij/zij een vader/moeder of zus oid die met haar (of hem) mee kan, als zij op Bas rijd? Zo doen wij het ook, met m'n zusje, en dat gaat prima. Een aantal keer per week rijdt ze erop, het is bij mensen thuis, geen vriendinnetjes mee (of zelden), en de mensen hebben er geen problemen mee, die vinden het gezellig, zolang maar geen 10 kids per dag op hun erf komen.
Ik denk dat je ermee de fout in bent gegaan toen je hem wegbracht om te beleren, het bandenslepen ging tenslotte een maand lang wel goed. Waarschijnlijk omdat JIJ dat met hem deed
Zou hij echt niet te vertrouwen zijn geweest, had je dat toen al moeten merken. Ik zou het gewoon nog eens proberen voor de kar, zet hem op en succes!
terwijl ik met haar wilde wandelen, longeren etc. Bovendien miste ik het rijden zelf ook (heb dus een Haflinger gekocht daarna). Al deze dingen maakten dat ik het besluit om te verkopen heb gemaakt. Ik heb er geen spijt van, want ze hebben het beiden super.
SANEX schreef:
Maar wat heeft hij eraan om alleen maar gelongeerd te worden, beetje langs de weg te wandelen en wat VD te doen, terwijl hij inmiddels een leuke kinderrijpony is ?