Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb een western D-ring aan het monstuk zitten, maar ik zou niet weten hoe ik die door de mond heen moet trekken, als je dat lukt, dan ben je wel erg grof bezig.Tammie schreef:Hoe dan. Ik heb een western D-ring aan het monstuk zitten, maar ik zou niet weten hoe ik die door de mond heen moet trekken, als je dat lukt, dan ben je wel erg grof bezig.
Deze ringen dus, maar dan zonder de oogjes die er in zitten:
Rosemarie schreef:Patos, heb jij dan een Billy Allen? Die heb ik ook. Ik had een Myler geleend van iemand en die beviel erg goed. Ze was altijd erg onrustig met het hoofd en hapte niet naar het bit. En dat was met de Myler een heel stuk beter. De Billy Allen is helaas niet anatomisch gevormd, maar ook hierop loopt ze erg goed. Al heb ik toch het idee dat ze de Myler liever heeft dan de Billy Allen. Maar de B.A. is wel heel veel goedkoper dan de M. Ik ga nog eens informeren of ik die M. die ik had geleend niet kan kopen (ik heb hem al een half jaar in huis!).
russel schreef:Eigenlijk bedoel ik dus dat busje wat in het midden zit, zit dan aan een zijkant, dus het bit zit dan scheef in de mond. Dat bedoel ik door de mond heen trekken.
patos schreef:Maar dit beviel al zo goed dat ik eigenlijk geen zin heb om het belachelijk hoge bedrag voor een echte myler uit te geven.