Even een vraagje achteraf

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Even een vraagje achteraf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 19:22

Ik zit nbet de film van de keuring van vanmiddag te kijken waaraan ik meedeed met mijn 2 jarige welsh merrie. Het was onofficieel hoor, maar er wordt dus omgeroepen van bla bla merrie uit 2002... Dan zou ze nu dus 3 moeten zijn ongeveer, klopt dus niet, ze is in april 2 geworden.... Maar zal dsat nou uitmaken voor je punten? Was 6e en zeer tevreden en deed ook mee voor de ervaring maar vraag het me nu zomaar af.

En hoor je na afloop te horen te krijgen waarom je op een bepaalde plek geeindigt bent? Dat vond ik nbamelijk best jammer, dan doe je met 2 fjorden mee, eentje laatste en een ena laatste, maar waarom? (omdat we van buitenaf waren???? ze gaven zelf al toe dat ze niet zo goed waren in fjorden).

Sjonniej

Re: Even een vraagje achteraf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:41

In principe krijgt de eigenaar van het paard te horen waarom volgens mij.

lailapri

Re: Even een vraagje achteraf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 19:48

Dit is nu me 2e keuring dit jaar en 2x best laag (vorig jaar was ik 1e op de 1e, 3e op de 2e (deze dus) en 1e op de 3e) ik wil dus graag weten waarom omdat ik dus het idee heb dat het maar gekozen is op wie vind ik leuk zegmaar, niet erg, maar ik wil zoiets altijd weten zegmaar, de waarom. Ben benieuwd hoe de 3e keuring gaat!

Vorige keuring was helemaal vaag.
Vorig jaar:
jolanda 1e
sandy laatste
----------
Timo 1e

Dit jaar daar:
Jolanda laatste
Sandy ergens 5e of 6e
laila 2 na laatste en timo tussen laila en jolanda (was dus fjord bij alle andere rassen vorig jaar apart.) Laila had 2 jaar geleden 3e prijs. ze ziet er nu beter uit dan ooit en ook laag. Vandsaar mijn argwaan zegmaar.