Pony speelt spel met mij, *HELP* :=

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Pony speelt spel met mij, *HELP* :=

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 18:49

Vanaf 6 februari verzorg ik Silvana, altijd als mijn eigen ponyke gezien, en dat kon ik zelf ook wel merken aan onze band, het was geweldig, ze liep overal mee, ze 'praatte' met mij, en ging door het vuur voor mij.
Toen Vera, haar 2e veulen wegging, werd onze band nòg hechter.
Als ik in de wei zat, was het niet eten, maar lekker met mij kroelen.
Na een paar maanden kregen we Flora, een prachtigevosmerrie veulen, ik trots, wijdeven trots, Silly trots!
Ik mocht van Sil alles doen met Flora, en X. niet.
De 2e week, mocht ik maar weinig doen met Floortje, Sil heeft zelfs de kont naar mij toegedraait en geslagen. Afijn, dat snapte ik wel, hormoontjes ofzo? Moeder?
Nouja, na ffkes ging het weer mega! Een week aangekloot, en we vonden elkaar weer lief.
Ik kon alles met haar! Zoveel berijkt in die tijd! Ik kon eerst nog niet eens zelf het hoofdstel aandoen, ze gooide haar hoofd omhoog en aangezien ik zo klein ben...
Nu kon ik alles zelf, aansingelen, opstappen, hoofdstel aan etc.
en ze stond dan niet eens vast aan een touwtje.
Nouja, eigenaar op vacance.
Sil ineens geen respect voor mij! Ze is met mij aan het spelen en mij aan het uittesten, ik kan haar niet aan, nee, echt niet. als ze me de kont toedraait, kan ik haar ook niet flink straffen, omdat ik altijd wel 'bejaardepubliek' heb die me dan voorgek uitschelden (Sil staat op een bejaardetehuis )
Ze heeft ineens 0,0 respect voor mij..
Help

_Dunja_

Re: Pony speelt spel met mij, *HELP* :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:05

Moelijk probleem.
Ik zou echt niet weten wat je hier mee zou moeten doen dus aan mij heb je helaas niet zoveel.
Wel heel veel succs met het oplossen hiervan.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:10

toch eens aanpakken, laat de bejaardjes maar kletsen - beter kletsende bejaarden dan een ingeslagen schedel.

romantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:16

idd bejaarden kunnen af en toe zo zeuren, urielle zegt het heel goed, het is toch jouw paard en jouw leven, laat je niet gek maken door die bejaarden joh.

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:39

Laat de bejaarden maar kletsen, ik had ook een keer veel commetaar gehad omdat ik maar verzorgpaard een tik gaf omdat ze aan het bokken en stijgeren was.
In hun ogen *ook ouderen mensen* mocht ik haar geen tik geven, omdat dat zielig is.
Maar je moet voor je eigen veiligheid gaan, en niet af wachten tot er wat gebeurt, omdat je haar niet kan straffen in bijzijn van bejaarden.

Das mijn mening

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:56

Gewoon een zodanige knal geven dattie het over 3 weken nog weet. Niet half aanpakken, maar helemaal. Dan is het zo over.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 11:57

Myra1 schreef:
Gewoon een zodanige knal geven dattie het over 3 weken nog weet. Niet half aanpakken, maar helemaal. Dan is het zo over.

oke

Vandaag een spelletje gewonnen!
Mevrouw wilde geen halster aan.
En maar kontendraaien en happen, toen ben ik zo boos geworden, dat ze langs me gaan staan is, en ik het halstertje zo om kon doen, doosje

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:41

goed zo!!!

aanpakken en zeg maar tegen de bejaarden dat je kinderen--de pony dus nu- nooit hun zin mag geven, dan snappen ze t wel.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:48

Goedzo! Laat maar zien wie de baas is
Als je gewoon consequent blijft moet het goed komen! En als ze het goed doet, niet vergeten te belonen!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:10

Goedzo
Inderdaad, laat zien wie de baas is!
Enne bejaarden: Niks van aantrekken