gemiddelde prijs van een paard ,, ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melaniie

gemiddelde prijs van een paard ,, ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:17

heejj !!

ik heb een vraaGje ,, ...

wat is de gemiddelde prijs wan een paard... maar dan met alle dingen erbij ... ( zoals hoefsmid, ontwormen, laten keuren, spullen enz.)

want...over een jaar mag ik een paard... en tsja.. ik heb niet echt een idee wat dat nou zo een beetje gaat kosten snapje

weet iemand nog meer wat je moet doen als je een paard hebt.. ik bedoel waar je voor moet betalen,, ik heb hieronder alvast een apar dingentjes.. ik zou eht fijn vinden als jij er ook nog een paar wist te bedenken..

hoefsmid
voer
ontwormen (wormenkuur)
de stallig
het paard (moet je ook betalen hé ! )
de keuring
zadel
hoofdstel
overige spullen

...

ik zou het fijn vinden als ik nog meer dingen te weten kwam.. ( als je iets opgeeft wil jed an de gemiddelde prijs per amand erbij zetten)

[i]ALVAST BEDANKT !!

XXX MELANIE[i]

Dyyy

Re: gemiddelde prijs van een paard ,, ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:19

Geen msn taal aub..

De kosten kan ik je niet geven omdat je ook er in zetten wat voor een paard je wilt.

Melaniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:23

wat voor paard ik wil..

we nemen een groot paard.. want miojn vader wil er ook op rijden..

een kwpn willen we ,,

en dat avn die msn taal.. :S dat bepaal ik zelf wel ... dankje !! :S

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:26

Melaniie schreef:
wat voor paard ik wil..

we nemen een groot paard.. want miojn vader wil er ook op rijden..

een kwpn willen we ,,

en dat avn die msn taal.. :S dat bepaal ik zelf wel ... dankje !! :S

ehm....er staat toch echt in de regels van bokt dat msn taal verboden is! en het is echt heel vervelend om te lezen.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:27

Ik weet dat je nieuw ben maar msn taal is niet toegestaan op bokt.nl dus je kan nou wel zelf gaan bepalen wat je wel of niet doet, je zal je toch moeten houden aan bepaalde regels, dus wen er alvast maar aan.
verder kan ik je niet helpen, want ik heb geen paard.

Melaniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:28

ja sorry hoor maar ik typ soms heel snel dus.. dan tik ik een letter perongelijk omgekeerd in.... duuuuuuss ?

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:30

Je moet er inderdaad bij zetten wat voor paard je wilt en of je hem stald met weidegang erbij of dat je die apart moet betalen. Hooi, stro (zit meestal bij stalling in. En of je de bak gratis mag gebruiken, bij sommigen is dat niet het geval. Paardentandarts is ook een keer per jaar nodig en de dierenarts, maar die kan je natuurlijk niet van te voren weten...

Leuk dat je nieuw bent maar op bokt mag je geen msn taal gebruiken omdat niet iedereen dat snapt, er zijn hier niet allemaal van die mensen die de heletijd die irritante msn taal willen lezen en zien...
Daarom... ( als je snel typt, kijk het dan nog even over voordat je op verzenden drukt)

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:33

Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn al veel topics over dit onderwerp geweest.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:40

Je kunt al voor 1500 euro een paard kopen, alleen voldoet die misschien niet aan jouw eisen. Een ouder recreatiepaard kun je voor de prijs makkelijk krijgen, alleen is dan nog de vraag of je hem thuis kunt stallen, want als je hem op een pensionstal moet zetten moet je de maandelijkse kosten er natuurlijk ook bijrekenen. Ik zou als ik jou was, goed op een rijtje zetten wat voor paard je nou eigenlijk zoekt en dan eens op paardenverkoopsites gaan kijken en prijzen vergelijken, dan weet je gauw genoeg wat jouw paardje ongeveer moet gaan kosten!