ik weet niet of dit topic hier goed staat, zo niet, sorry!
maar ik ben dus op zoek naar een stal in de buurt van Leiden (straal zeg maar Hoofddorp-Leiden-Den Haag en dus ook Katwijk enz) waar je vrijwel meteen van het erf bos/park in kan rijden.
Liever geen duingebied, aangezien dat vaak erg zwaar is.
Het gaat erom dat mijn 6 jarige, die eigenlijk alleen maar in de bak gereden is, vanwege een blessure voorlopig alleen maar rechtuit mag.
De stal waar ik sta heeft vrijwel geen mogelijkheid daartoe en langs de weg is niet altijd fijn met een fris en bang paard.
Om deze reden is een stal waar je bijvoorbeeld wel het erf af kan, maar alleen maar in de buurt van strand denk ik ook geen optie. Hij kent het niet en zal komende tijd alleen maar frisser worden en ik wil geen gekke dingen.
Verder moeten de stallen wel goed geventileerd, minimaal 3x3 enz zijn.
Ook de bakken moeten redelijk goede bodems hebben voor als hij weer een beetje in training kan.
Voeren moet gedaan worden, mesten maakt me niet uit. Doe ik nu zelf, als het gedaan wordt vind ik dat ook prima.
Aan weidegang en losgooi/longeer mogelijkheden heb ik voorlopig niet zoveel, maar is natuurlijk wel prettig als dat goed geregeld is voor over langere termijn.
Ook moet het met OV bereikbaar zijn!
Als je wat weet hoor ik dat graag!