Mijn schouder is namelijk weer eens uit de kom geraakt (wilde mijn paard terug in het weiland zetten en deze vertrok iets te enthousiast, krak...
) Nu is mijn schouder zo vaak uit de kom geweest dat ik wanneer ik nog enige kans op herstel wil hebben nu niets met mijn arm mag doen. (en het is ook nog eens mijn rechterarm terwijl ik rechts ben) En een heel langdurig fysioprogrogramma moet gaan volgen omdat een operatie helaas niet mogelijk is.
Ik kan dus niet autorijden en mijn paard al helemaal niet zelf verzorgen. Zo'n twee a drie keer in de week ben ik op stal om haar te zien. Een vriendin van mij zorgt nu voor haar en daar heb ik heel veel mazzel mee. Verder staat ze 24/7 op het land dus is het niet zo erg dat ze wat minder beweging/aandacht krijgt als normaal. Ze wordt voorlopig niet bereden en enkel gelongeerd. (twee a drie keer in de week)
Ik hoop dat wanneer ze 's nachts weer naar stal gaan ik zelf voldoende ben genezen om zelf weer voor haar te kunnen zorgen.
Hoe hebben jullie dat geregeld met je paard als je zelf erg ziek was of geblesseerd??

) en vraag inderdaad je stalgenootjes..