Stalling in Beekbergen of omgeving???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djimmert

Stalling in Beekbergen of omgeving???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 15:44

Wegens verhuizing (van randstad naar Apeldoorn) ben ik op zoek naar een pensionstal voor mijn 4 jarige (friese) ruin.
Ik zoek een leuke pensionstal met weidegang, binnenbaan is prettig maar geen must, goede buitenbaan wel. Ik rij nu alleen dressuurmatig maar wil in de toekomst ook aangespannen gaan rijden.

Wie o wie weet een leuke stal?!

lovemaan

Re: Stalling in Beekbergen of omgeving???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:56

euhm, het is dan niet in beekbergen maar in de gemeente klarenbeek, net achter de maten. daar sta ik ook met mijn pony in de stalling. het is niet echt een 'paarden bedrijf' er staan wat (nu 6) pensionpaarden en voor de rest paardjes van de familie zelf. er is een hele mooie buitenbak, wit zand, dreinage (als je dat zo schrijft) en verlichting, een longeerbak. in de winter staan de paarden 'snachts op stal en overdag in de paddock, in de zomer staan ze dag en nacht buiten (maar dit moet je natuurlijk zelf bepalen).

binnen, buitenzetten, voeren wordt gedaan. alleen moet je wel zelf de stal afgemesten. het is de aantrekkelijkste prijs in de buurt vind ik, want ik heb nergens lager kunnen vinden na al mijn speurwerk.

als u nog meer wilt weten 'vraag maar raak' of u kan ook even bellen........(prive bericht)

groetjes

Djimmert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 19:16

niemand?? Het hoeft geen super de luxe stal te zijn, als ik maar lekker kan rijden!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:20

www.rcriant.nl

Ik geloof dat daar ook pensionstalling aanwezig is. Is iig erg leuk met concoursen

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:28

riant is alleen erg prijzig, maar zeker een goede stalling .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:13

In lieren is nog sta Hooiland..
apeldoorn ook nog Pothoven volgens mij..
In brummen zit ook nog wel wat,laag soeren weet ik nog wel wat.
maar dat is misschien erg ver