Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Aan de doorgaande weg naar leiden (rijksweg geloof ik). Tegen over die buitenlandse school. Zit eenonwijs leuke stl. Ik heb daar gewerkt. Ze heben heel veel land, groten buitenbak 20x80 en een longeercirkel.
De paarden kunnen in de zomer 24 uur naar buiten. Anders alleen overdag als mensen dat niet willen.
En s'winters komen ze ook overdag de hele dag buite.
Er word gevoerd, en buiten en binnen gezet. Mesten moet zelf gedaan worden. Kan je een keer niet ook geen probleem. Dan word het gedaan.
Er worden ook dekens verwisseld en afgedaan voor het binnen en buiten zetten.
En het is er super gezellig. Er staan zowel mensen die wedstrijden rijden als mensen die alleen maar recreatief rijden. Er zijn ook veel wat oudere kinderen met pony's.
PhiaBink schreef:felicity schreef:Aan de doorgaande weg naar leiden (rijksweg geloof ik). Tegen over die buitenlandse school. Zit eenonwijs leuke stl. Ik heb daar gewerkt. Ze heben heel veel land, groten buitenbak 20x80 en een longeercirkel.
De paarden kunnen in de zomer 24 uur naar buiten. Anders alleen overdag als mensen dat niet willen.
En s'winters komen ze ook overdag de hele dag buite.
Er word gevoerd, en buiten en binnen gezet. Mesten moet zelf gedaan worden. Kan je een keer niet ook geen probleem. Dan word het gedaan.
Er worden ook dekens verwisseld en afgedaan voor het binnen en buiten zetten.
En het is er super gezellig. Er staan zowel mensen die wedstrijden rijden als mensen die alleen maar recreatief rijden. Er zijn ook veel wat oudere kinderen met pony's.
Ik heb in Voorschoten gewoond en gereden in Wassenaar.
Wie zit daar langs de Rijksstraatweg tegen over de Amerikaanse school??????
sammetje schreef:
Stal de kleyhoeve van fam. Veendorp. Mijn paard is daar geboren en ik sta er nog steeds, is een erg leuke stal! Alleen staan we wel vol en is de bak geen 20 x 80m. De stal zit vlakbij de Stevenshof.
kevertje schreef:Had van deze stal nog nooit gehoord. Wel heerlijk dat de paarden ook het land op kunnen, sta nu in den haag en daar kun je dat wel vergeten!
Zit die stal aan de andere kant van de a44 tov de amerikaanse school?
Iemand toevallig ervaringen met Heystek, kunnen ze daar ook niet buiten staan?