maar het lijkt me maar nix.
dus vraag ik nu: wat is het effect als je met gogue rijdt?
het lijkt me maar niks omdat ik geen zin heb in scherpe "hulp"middelen.
en wat zijn jullie ervaringen met zon ding?
Ben benieuwd..kuz
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben benieuwd..
bruine schreef:straft niet in de mond hoor.Paard krijgt druk achter de oren.de ronde touwjtes glijden juist mooi door bitringen heen en als paard omhoog komt krijgt hij druk achter oren.Goque heeft een ontspannende en aanleunden werking.Ik vind het een fijne hulpteugel voor bij jonge paarden.Ik gebruik hem meestal maar 2 weken en ze nemen het bit fijn en goed aan.het is een fijne hulpteugel om het paard vwnw telaten lopen, als het paard goed loopt doet de goqe niks loopt hij te hoog dan straft ie in de mond, ook met de ruiterhand kun je niks aan de teugel "regelen' zorg wel dat je de achterhand er goed onderrijd zodat je niet aleen een *valse krul* krijgt

pricilia schreef:Sorry dat ik het vraag.. Maar wat is het voor een hulpteugel? Een tielemans teugel kan toch ook helpen? (hoewel ik dit zielig vind)
, ook niet echt ervaring mee..)
) ben ik er met rijden ook erg blij mee geweest
.
janinetjjj schreef:pricilia schreef:Sorry dat ik het vraag.. Maar wat is het voor een hulpteugel? Een tielemans teugel kan toch ook helpen? (hoewel ik dit zielig vind)
Wat is zielig aan een thiedeman? ( Sorry, ook niet echt ervaring mee..)