ok tis misschien een rare vraag maar ik vraag het me eigenlijk al een tijdje af....paarden met een witte/roze neus moeten ingesmeerd worden tegen verbrande neusjes.. maar nu me stomme vraag..me pony die heeft wit/roze kootholtes he maar moet je die ook insmeren met zonnebrand???ken dat verbranden als hij dat heeft? en dan in de zon? ken dat niet verbranden????
De een is er gevoeliger voor dan de ander. Je kan het voor de zekerheid insmeren, kwaad kan het niet. En het is heel vevelend als de neus vebrand is. Mijn paard heeft dat een keer gehad, één grote korst, hij kon z'n neus haast niet meer gewegen, heel zielig was dat
Een paard wat wij 1x in de week bijrijden, krijgt ook bij felle zon zonnebrand in zijn kootholtes en op zijn neus Hij is er wel gevoelig op. Baat het niet dan schaad het iig niet
ok dank jullie wel...ik vroeg het me eigenlijk af of ik daar ook zonnebrand kon smeren omdat vorig jaar bleek hij ook in ze kootholtes zijn verbrand...en ik had hem toen nog niet maar ik wist niet zeker of ik daar zonnebrand kon smeren of dat het geen kwaad kon..