Alvast tnx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

essiejj schreef:me verzorgpony heeft oowk aan de bovenkant van de staart heel piekerig en allemaal van die hele korte plukjes egt niej mooi..
als ik dan haar staart wil in vlechten komt de vlecht heel laag omdat alle bovenste haartjes niej mee kunne..
maar om weg te knippen lijkt me oowk zonde dan word het weer beetje te kaal..
ik verzorg de staart gwoon goed en spray der iets op weet niej egt wat het is maar daar word de staart voller van enz.. en dan maar hopen dat het snel aangroeid..
piekerig haar. Als je er naar kijkt klopt zeg maar de verhouding niet dat ie voller is aan de bovekant dus als ik het een stukje bijknip dan valt ie mooier en gaat de aandacht hoop ik meer naar de vollere onderkant
Ineke2 schreef:De meesten mensen scheren de staart dan op met een opscheer machine...

Ik had er vannacht over gedroomd dat ik het wou knippen maar op het moment dat ik de schaar er in wou zetten werd ik wakker. Gelukkig maar want ik wou het niet weten als het verkeerd ging... nou ga t vanmiddag maar s proberen. Ben nogal precies duzz moet wel goed gaan dan toch
?